我的生活我的步伐

我们不需要取悦全部人
只需要在爱你的人眼里当最完美的人

2010年7月27日星期二

自信就是美!

谁不会为了做错事而耿耿于怀?
谁又不会因为做了好事而感到开心?

世界上应该没这种人吧

昨天的presentation
我真正的觉悟到
自信就是美
有自信你就归于胜利那一区

很遗憾
我是站在失败区

女人
好胜心总是很强
嫉妒心更能让人毛骨悚然


我 会妒忌 会好胜
这会让我变更强

肮脏手段______免谈




睡不醒! 今天星期二

2 条评论:

  1. Hey Miss Qiin,

    Why did you say that you belonged to the defeated group? Please never feel that ya and we are all learning to be better...Please NEVER give up ya and as you said, we will never resort to bad tactics to be the best...Continue trying and NEVER say NEVER! :)

    And if can, do write more in English :P had to employ a translator to help me understand and the only word I understood was presentation..

    All de best in your next presentation :)

    Have a great weekend!

    Luv,
    Jasline

    回复删除
  2. i will try 2 be more confidence..
    thx for ms Jasline comment!!

    回复删除